Rendszerfenntartás, működtetés és fejlesztés

  • Nyomtatás

Nincs ideje a rendszerüket működtetni?
Nincs megfelelő szakképesítéssel rendelkező, tapasztalt munkaerő, aki hatékonyan működtetné a rendszerüket?
Nem érzi magát illetve munkavállalóit alkalmasnak a rendszer működtetésére?
Sok a teendő audit előtt?
Költség szempontból nem tartja kifizetődőnek saját munkaerővel működtetni a rendszert?
Elégedetlen rendszere hatékonyságával?
Nehéz folyamatosan kezelni a rendszert?
Szüksége van a rendszer fejlesztéséhez egy külső „szemre”, egy külső szakember segítségére?

A teljesség igénye nélkül felsorolnék néhány feladatot, melyeket el kell végezni egy minőségirányítási rendszer működtetése során:

  • A vállalkozásra vonatkozó jogszabályok és jogszabályváltozások áttekintése. Változások integrálása a rendszerbe szabályozó dokumentumok módosítása.
  • Minőségpolitika felülvizsgálata
  • Minőségcélok áttekintése, teljesítése, új célok kitűzése
  • Dokumentációs rendszer folyamatos naprakészen tartása
  • Belső auditok tervezése, végrehajtása
  • Munkavállalók, belső auditorok oktatása
  • Beszállítók, alvállalkozók értékelése
  • Vevői elégedettségmérés elvégzése
  • Mérőeszközök nyilvántartása, ellenőrzésük tervezése, elvégzése/elvégeztetése

Amennyiben bármelyik kérdésre igen a válasza, keressen bármelyik elérhetőségemen.

 visszagomb